ادامه رکوردشکنی دریافت شیرخام در ۱۰۰ روز پایانی ۱۳۹۹

ادامه رکوردشکنی دریافت شیرخام در ۱۰۰ روز پایانی ۱۳۹۹

مدیرعامل صنایع شیر ایران در نشست مدیران تأمین شیرخام مطرح کرد:
🔴ادامه رکوردشکنی دریافت شیرخام در ۱۰۰ روز پایانی ۱۳۹۹

🔹نشست دوره ای مدیران تأمین و بهبود شیرخام به صورت آنلاین برگزار و اهداف تازه‌ای از سوی مدیرعامل صنایع شیر ایران مطرح شد.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل و مدیر شیرخام و مجتمع‌های کشت و صنعت و دامپروری های شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد، او با اشاره به توفیق در عملکرد دریافت شیرخام افزود: با وجود موانعی پیش روی صنعت لبنیات و دامداری‌ها که تأمین شیرخام را با چالش‌های جدی رو به رو کرده است، خوشبختانه توانستیم برنامه‌های از پیش تعیین شده خود را اجرایی کنیم.

🔸وی با اشاره به برنامه‌‍‌‌ریزی و تلاش مضاعف در ۱۰۰ روز باقی مانده تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد: که رکورد سال قبل شرکت در زمینه دریافت شیرخام بهبود و در سال آینده نیز این روند توسط شرکت‌های گروه توسعه پیدا خواهد کرد تا علاوه بر تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده بتوانیم فراتر از بودجه بندی‌ها ظاهر شویم.

🔹در این رویداد آخرین تحولات عرضه و تقاضا، موانع و مشکلات تأمین و بررسی راهکارهای تحقق برنامه های تأمین شیرخام در سال جاری و راهکارهای تحقق فرا بودجه در سال آینده با حضور مدیران تأمین و بهبود شیرخام شرکت‌های تابعه بررسی شد.