پیام مدیر عامل صنایع شیر ایران به مناسبت روز کارگر و به منظور پاسداشت مقام والای کار و کارگر

پیام مدیر عامل صنایع شیر ایران به مناسبت روز کارگر و به منظور پاسداشت مقام والای کار و کارگر

پیام مدیر عامل صنايع شير ايران به مناسبت روز کارگر و به منظور پاسداشت مقام والای کار و کارگر


پیام مدیر عامل صنایع شیرایران (پگاه) به مناسبت پاسداشت مقام والای کاروکارگر
رسول الله (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: اَلْعِبادَﺓُ عَشَرَﺓَ اَجْزاءٍ تِسْعَـﺔٌ مِنْها فی طَلَبِ الْحَلالِ
عبادت ده جزء است که نه جزء آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.
درآستانه هفته کارگر قرار داریم و تقارن این هفته را با میلاد با سعادت امام حسین (ع) و هم چنین میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را گرامی داشته و این رویداد مهم را به همه کارگران و تلاشگران عرصه تولید خصوصا کارگران عزیز و پر تلاش صنایع شیرایران تبریک عرض می نمایم. در اهمیت و وصف کار و کارگر همین اندازه بس که همواره مورد توجه خداوند در آیات قرآن و پیامبر (ص) و ائمه اطهار قرار داشته و مقام معظم رهبری نیز به کرات در توجه به کار و تلاش و کارگران و تلاش گران توصیه های اکید فرموده اند. ایشان کارگر را ستون فقرات اقتصاد و تولید دانسته و بر این نظرند که برای داشتن اقتصاد «پیشرفته و مستقل» و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و اگر بخواهیم جامعه کارگری از امتیازات و حقوق شایسته برخوردار باشد، باید بر روی «تولید ملی» تکیه و تأکید کنیم.
صنایع شیرایران در آستانه دوران جدیدی قرار دارد. دورانی که تلاش خواهیم کرد تا با اتکا به خداوند منان و توسل به ائمه اطهار و هم چنین سرلوحه قرار دادن توصیه های مقام معظم رهبری، با اتکا به دانش فنی و توان متخصصان و تلاش کارگران، در راستای رضایت خداوند و منافع ملی گام های جدی برداشته و تلاش کنیم تا ضمن بر آورده ساختن اهداف بلند کشور در دست یابی به محصول با کیفیت ایرانی نسبت به تامین رفاه و آسایش کارگران اقدامات موثری صورت دهیم. بر این باوریم که یکی از الزامات اساسی در پیشبرد اهداف توسعه ملی، تکریم کارگران و ایجاد احساس سربلندی در ایشان و همچنین تامین رفاه کارگران و رسیدگی به امور معیشت ایشان است. البته این مهم در گرو تلاش دو سویه کارگران و مدیرانی است که مجموعه معظم صنایع شیرایران را تشکیل می دهند.
تلاش ما باید این باشد تا علاقه و اشتیاق به کارو تلاش و در بین جامعه کارگری رواج پیدا کند و کار بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی همچنان به عنوان ارزشی والا باقی بماند و ارتقا یابد. از این رو تامین امنیت شغلی و رسیدگی به امور بیمه ای و بازنشستگی و از کار افتادگی باید به عنوان یکی از اهداف دیگر ما در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
در سالی که رهبر معطم انقلاب آن را سال حمایت از کالای ایرانی با هدف حمایت از تولید داخلی و رونق کار و تولید نام نهاده اند بر آن هستیم تا در دوران جدید مدیریت ضمن بهره بردن از تجربیات ارزنده مدیران پیشین و ارج نهادن به تمام کسانی که در به ثمر نشستن و تاثیر گذاری صنایع شیر ایران نقش داشته اند، همچنین تجربه تلاش کارگران عزیز که صاحبان اصلی آن هستند، گام های موثری در ارتقای محصولات تولیدی هم از جهت کمی و کیفی و هم از بابت کاهش قیمت تمام شده و تامین سلامت بیشتر برای مردم برداریم.
نام پگاه باید یاد آور نام بلند ایران اسلامی باشد