مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ در محل شرکت پگاه فارس با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ در محل شرکت پگاه فارس با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ساعت۱۰ روز دوشنبه ۳۰/۲/۱۳۹۸ در محل شرکت پگاه فارس با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد .
مجمع پگاه فارس با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، معاون هلدینگ صنایع عذایی،دارویی وکشاورزی صندوق بازنشستگی ،مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت شیرپگاه فارس، حسابرس مستقل، مدیرامور مالی شرکت صنایع شیرایران، مدیر بودجه و برنامه ریزی شرکت صنایع شیر ایران ، مدیریت امور حقوقی و املاک صنایع شیر ایران ،مدیر سرمایه گذاری شرکت صنایع شیر ایران، رئیس کمیته تدوین برنامه ریزی استراتژیک شرکت صنایع شیر ایران ، مدیر حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران، نماینده بورس و همچنین تعدادی از سهامداران حقیقی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.
در این مجمع پس از استماع سخنان ریاست مجمع و استماع گزارش بازرس و حسابرس قانونی و بررسی صورتهای مالی، آقای مهندس باغبان باشی مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس(سهامی عام) گزارش جامعی از فعالیت هیات مدیره و عملکرد شرکت را به اطلاع حاضرین در مجمع ارایه کردند.
ایشان گزارشی از برنامه پیش رو نیز ارائه داده و ابراز امیدواری نمودند به همت پرسنل و کمک خداوند متعال و در راستای سیاست شرکت صنایع ایران ومساعدتهای همیشگی انان باتوجه به توسعه وکارهای زیربنایی بتوانیم به اهداف تعیین شده سال ۹۸ برسیم.
ایشان درخصوص عملکرد این شرکت اضافه نمودند در سال ۹۷ به توجه به وضعیت ناهنجار اقتصادی شاهد رشد معقولی در خصوص سود شرکت در مقایسه با سال مالی ۹۶ بودیم . آقای مهندس باغبان باشی در ادامه با اشاره به رشد سود شرکت در سال ۹۷ تصریح کرد: سود قبل از مالیات شرکت در سال ۹۶ معادل
١۶۴٧٠٠ میلیون ریال بود که با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و تمهیدات صورت‌گرفته این مبلغ در سال ۹۷
١٨٨٧٧٧ میلیون ریال رسید، وی افزود تمام سعی ما این است که امسال هم با پتانسیلی که از پرسنل و مدیران وکارهای زیرساختی که انجام شده ان شاءالله بتوانیم مطابق برنامه ها و اهداف برنامه ریزی شده پیش برویم و رضایت سهامداران را جلب نماییم.